Veelgestelde vragen deelnemer

1. Hoe kan ik gebruik maken van AutoMaatje Best?
Je meldt je aan als deelnemer bij AutoMaatje Best, dit kan op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 12.00 uur op telefoonnummer 0499-770136.

2. Hoe kan ik bij AutoMaatje Best een rit aanvragen?
Je kun dit telefonisch aanvragen op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 12.00 uur op telefoonnummer 0499-770136.

3. Hoe ver van tevoren moet ik een rit aanvragen?
Minimaal twee dagen van te voren. Wij zoeken dan een vrijwilliger uit de chauffeurspoule die je op het gewenste tijdstip, kan rijden. Heb je onverwacht binnen 2 dagen een rit nodig dan kun je het verzoek doen, wij zullen proberen alsnog een vrijwilliger te vinden.

4. Hoe weet ik op welk tijdstip en door wie ik word opgehaald?
Wij bellen je terug als er een vrijwilliger beschikbaar is en geven je dan het tijdstip en de naam van de vrijwilliger die je ophaalt door.

5. Wat is de onkostenvergoeding die ik moet betalen?
De onkostenvergoeding bedraagt € 0,35 per kilometer (gerekend vanaf het huis van de vrijwilliger en terug) plus eventuele parkeerkosten.

6. Hoe weet ik wat de onkostenvergoeding is die ik moet betalen?
Wij geven een schatting van het aantal kilometers door bij het bevestigen van de rit. Eventuele parkeerkosten komen hier dan nog bij. Het is wel een schatting, dus houd daar rekening mee.

7. Aan wie moet ik de onkostenvergoeding betalen?
Je betaalt de onkostenvergoeding na de rit rechtstreeks aan de vrijwilliger. Zorg dat je voldoende kleingeld bij je hebt.